torsdag den 15. oktober 2009

Outfit 151009


VM kjole, H&M Cardigan, Føtex frynsestøvler, H&M tørklæde, VM uldjakke, Mulberry Jody

Det var nu dejligt at komme tilbage på job i dag. Én sygedag er rigeligt til mig, så selvom jeg nu er ramt af endnu en forkølelse (det ender da bare aldrig!) er det nu hyggeligere at komme afsted. Det siger vist en del om hvor sjovt jeg har det med mine kollegaer!
I dag var jeg sat til at holde skansen, mens alle børn + de fleste voksne tog på tur. Heldigvis blev ham den søde også hjemme - vi fik rigtig snakket og hygget. Slog ham da også lige i 500! Hæhæ :D
I morgen har jeg en lukker sammen med ham alene, og vi har aftalt at holde video-eftermiddag. Vi ender nok med at se Bolt. Den er nu så sød!

2 kommentarer:

Simone sagde ...

Nøj, et lækkert outfit - som altid!:)

Bailey sagde ...

Tak søde :)