lørdag den 24. oktober 2009

Jeg fandt den!

Jeg har før snakket om den skøøøønne strik fra H&M jeg så gerne ville have i garderoben. I går ville jeg købe den på shoppen, men så var den først til levering sidst i november. Da jeg så alligevel skulle returnere en hue i H&M i dag, lurede jeg hurtigt om den mon var kommet i butikken. Heldig som jeg var, fandt jeg den pludselig! 'Desværre' var den grå ikke lige til at finde, så det blev kun til den sorte


H&M strik, 249kr

Jeg fandt også lige et par tubenederdele (og sikke en fuzz jeg har skabt i bla. MSS på Jubii. Efter jeg købte min første for 1½ måned siden er der vist gået inflation i den ;) Ærgeligt H&M ikke giver reklamepenge til sådan en som mig!). Jeg har i forvejen én sort, som har været brugt meget. Til de 40kr er den alle pengene værd! Så jeg hapsede lige endnu en sort og så en grå af slagsen. Og sørme om min ene H&M ikke stadig har det ret så kendte H&M tørklæde (eller sarong som det jo rent faktisk er! Det har i hvert fald et Swimwear-tag på..). Jeg er jo i forvejen ret begejstret for det jeg har, men det er efter meget brug blevet småfnuldret enkelte steder. Dette er derfor indkøbt til det oprindelige formål - som sarong, når jeg tager til syden om 2½ måned!


H&M tubenederdel, 40kr // H&M tørklæde/sarong, 129kr

6 kommentarer:

Lika sagde ...

Hej Bailey

Hvor fandt du tørklædet? Øv altså jeg har sådan ledt efter det men ingen steder at finde.

Bailey sagde ...

I Hillerød :)
Det vist det sidste, så i hvert fald ikke andre.. Det hang sammen med nogle andre i den slags mønster..

Lika sagde ...

Okay, øv, men tak for det. Kan være at jeg skulle køre forbi engang :)

Iøvrigt rigtig fin blog du har. Du formår virkelig at style dine outfits på en meget spændende måde.

Bailey sagde ...

Tusind tak! Altid dejligt at høre sådan noget :)

Anonym sagde ...

tak missbailey, for en meget inspirerende blog.

tænkte på om du vidste om man kunne finde nederdelen online? eller om du evt. ved hvilke københavnske butikker den kan fås i?

kys.

Bailey sagde ...

Tak for de søde ord :)
Jeg har hørt fra flere at den ikke kan købes online. Jeg ved at den i butikkerne hænger sammen med basistoppene - og burde kunne findes i alle butikker.