lørdag den 10. oktober 2009

Fredagens outfit!

I går stod den på hyggelig middag + vin/asti med nogle venner. Super hyggeligt, lige bortset fra mindre skænderi med en af mine venner. Jeg kan huske alt - det kan han ikke. Og det er så nærmest min skyld at han ikke kan huske hvad han har spurgt om før. Jeg er bare træt af at hver gang vi ses næsten ender med at blive en gentagelse, fordi han ikke kan huske noget som helst.

VM tunika, Pieces denimleggings, Topshop ballerina'er, New Look læderjakke, H&M tørklæde, Friis armbånd
- og en fletning i håret. Skal vist øve mig noget mere!



I aften skal jeg hjem til min mor. Der står den på lækker mad og selvfølgelig fodbold! Jeg elsker fodbold, og især landskampe så vigtige som denne!

Rigtig god lørdag - og landskamp til alle!

Ingen kommentarer: