mandag den 19. oktober 2009

Dagens casual outfit..


Gina Tricot cardigan, Pieces denimleggings, H&M tanktop, Allstars, VM uldjakke, AA Circle Scarf, MbyMJ Percy

Som alle andre mandage skulle jeg alt for tidligt op i dag. Kl. 5 ringede vækkeuret, og på det tidspunkt havde jeg kun fået et par timers søvn. Forkølelse og hoste har frarøvet mig min skønhedssøvn. Æv!
Er nu glad for at jeg tog på arbejde, for allerede kl. 11 kom ham den søde. Han skulle først møde kl. 12, men var ved et uheld taget for tidligt afsted. Og da han var gået ud af døren gad han ikke vende om - så hellere komme og underholde mig :D Og det havde jeg bestemt ikke noget mod! Så vi fik lige snakket om alverdens ting igen. Film, familie, fester og ikke mindst den kommende bytur for vores lille 'klike' på jobbet. Æisch jeg glæder mig! Sidst gik det jo rimelig vildt for sig!!

Ingen kommentarer: