tirsdag den 9. juni 2009

Status!

  • Jeg er nået til 4. sæson i Friends-boxen. Det er 4. gang jeg kører den igennem, fik den i julegave i 2008! Noget skal man jo lave når man kun har DR1 og TV2
  • Jeg spiser pistacienødder ♥ Jeg er noget nær afhængig!
  • Jeg fryser!
  • Jeg synes min flirt er en dum idiot, fordi det var ham der startede alt det her cirkus, og nu slet ikke giver lyd fra sig. Idiot!
  • Jeg er afhængig af Twilight. Og alt omkring den.
  • Mit klædeskab har kastet op på min seng. Der er tøj overalt!!
  • Min hals er begyndt at gøre ondt. Jeg har som sædvanlig ikke tid til at være syg!
  • Jeg savner noget ordentlig sommer. En ordentlig omgang sol og varme der kan holde bare lidt mere end en weekend!
  • Jeg ved at dette bliver min sommer! Alle weekender er afsat til fester og ren og skær skæg og ballade! Jeg skal gennemleve mine vilde teen-år, nu hvor jeg snart bliver 22!
Dette blev et indlæg uden mening. Men det var lige hvad jeg havde på hjertet!

8 kommentarer:

PrincessClara sagde ...

Sikke et dejligt indlæg! Jeg elsker den slags lister :D

Dog kan jeg ikke forstå, hvordan du kan overleve uden TV3 og Kanal 4! Jeg ville dø uden alle de skodserier, der kommer hver dag!

Cecilia sagde ...

Åhhh Friends!! :love:
(og jeg er også afhængig af pistacienødde!!)

Og ska' vi da også snart have aftalt en dato for den modedulle komsammen vi har snakket om flere gange ;-)

Bailey sagde ...

Clara: Hehe.. Tro mig det har også krævet tilvænning! Men levede jo trods alt i London i 6 måneder uden noget tv...

Cecilia: Friends er bare gude-serien. Jeg kan de fleste replikker, men er alligevel flad af grin over hvert afsnit :D
Ja nu må vi snart få taget os sammen! Det skal nok lykkes én dag :D

Chaos sagde ...

Jeg ELSKER Friends.. det er utroligt som et afsnit kan redde dagen fra at være katastofe. :D

Bailey sagde ...

Friends redder alt. Basta Bum :D

Overvejer dog om jeg snart skal investere i Will & Grace, det er næsten lige så godt!

Fuglen sagde ...

Er fascineret af, at dit klædeskab har kastet op på din seng - mit gør tit det samme, jeg tror det er en virus :D

Bailey sagde ...

Jeg tror måske også det er en virus! Måske jeg skulle klage til ikea, og fortælle at deres Pax'er er ramt af en alvorlig kast-tøj-op-virus ;)

Fuglen sagde ...

:D:D