søndag den 14. juni 2009

Outfit


Vila tee, Pieces denimleggings, H&M ballerina'er
New Look læderjakke, Pieces tørklæde & Mulberry 'clutch'


Jeg var i byen i går. Og hold da op en fantastisk nat! Vi fik danset så fødderne er helt smadrede! Det var åbenbart en af de aftener hvor de spillede alle de gode gamle 90'er-sange. Dem jeg voksede op til, og hørte da jeg gik på sodavandsdisko i det nordsjællandske ;)

Og så ved jeg slet ikke hvad der skete - men hold kæft med komplimenter der kom flyvende. Først kom to fyre over til min venide og jeg (vi var på dansegulvet hele tiden :D), kigger på mig og spørger om de ikke må kysse mig på kinden!? Det gør de så - og bagefter på min veninde. Fortæller så mig hvor fantastisk jeg er.. æhm ok?
Kort tid efter kommer der en anden fyr over og kigger på mig, siger så Smuk pige!! Vender sig mod min veninde og sige Flot pige!! - og så står han og klapper mig på ryggen, og fortæller hvor godt jeg danser... æhm ok?
Og det var kun 2 tilfælde ud at utallige... Ved ikke hvad der skete!
Nåh ja og så mødte jeg mit gamle crush. Puh hvor var jeg forelsket i ham.. Han spottede så mig, hev fat i mig og gav det største kram. Spurgte til mig og hvorfor jeg var i DK.. Jeg indså sjovt nok at jeg virkelig var ovre ham. Har ellers tænkt på ham flere gange... Men gud hvor så han bare gammel og kedelig ud.

Nåh det var lige hvad jeg havde at fortælle om min nat! Nu skal fødderne hviles, jeg ser Friends og drikker cola.. Min veninde har stadig Twilight, den kunne jeg ellers godt lige have brugt!

2 kommentarer:

Sofie sagde ...

Du er jo også en hottie, Bailey! Med den krop :love:

Bailey sagde ...

Årh tak søde! Men sjovt at når man vælger noget virkelig plain og semi-kedeligt er fyrene over én.. Forvirrende :D