mandag den 1. juni 2009

Mere Twilight-guf!

Min Twilight-mania fortsætter lidt endnu (jeg stopper jo aldrig!) og I får hermed den første officielle trailer til New Moon:

Jeg er langt fra skuffet, synes traileren allerede nu giver et rigtig godt billede, umiddelbart er der ikke mange afvigelser fra bogen!

Video: Youtube

Nu vil jeg smække benene op og se MTV Movie Awards 2009, der blev sendt i går - Hurra for MTV, der har hele showet liggende på deres hp! Vil du også se det, så klik HER! Enjoy!

4 kommentarer:

LostInHerDreams sagde ...

ooorh glæder mig.. Synes sgu det tegner godt! <3

Bailey sagde ...

Det tegner rigtig godt! Synes den er ret tæt på perfection den trailer!!

Miss Vase sagde ...

det ser jo rigtig spændene ud :D jeg er selv stor fan af både bøgerne og filmen, er dog først ved at læse bog 2 nu..

Bailey sagde ...

Så kan jeg kun sige at du har meget at glæde dig til!!!