onsdag den 24. juni 2009

Blomster overalt!

Jeg holder mig jo normalt fra mønstre. Om det så er striber, blomster, tern what-so-ever, føler jeg mig bare aldrig helt tilpas i det.
I dag tog jeg så skridtet, og prøvede mig stille og roligt frem. Et par harems/pludderbukser i det fineste neutrale blomstermønster:





Siden jeg mistede mine beige haremsbukser, har jeg ledt efter nogen der kunne erstatte dem. Og da jeg så disse på et tilbudsstativ, gav jeg dem chancen. De skal nok blive lækre på varme sommerdage...

Og mig som ellers har sværget at jeg aldrig skulle have blomstrede bukser.. ahem! Man har vel et standpunkt til man tager et nyt.. :D

2 kommentarer:

Stumtjeneren sagde ...

De er jo så søde... hvor har du købt dem? Jeg leder efter nogen magen til - til afveksling fra sorte pludderbukser, som bare er så nemme at hoppe i, men også lidt for varme nu hvor sommeren endelig synes at komme :)
/Clara

Bailey sagde ...

De er fra Vero Moda. Hang helt alene på et af udsalgsstativerne.
Synes også de var vildt fine, og netop er gode som en erstatning for sorte bukser /jeans..