torsdag den 24. februar 2011


Mitzy zip pouch

Det er ikke meget jeg får skrevet i disse dage, men i denne uge kom der pludselig forskellige ting i vejen. Baby-besøg, fodboldkamp, sygdom.. Har da nemlig været så uheldig at blive syg - og der er cirka 15timer til at jeg smutter til London. Ikke den bedste planlægning! Æv!

Anyways, så har jeg luret en del på denne lille clutch/pouch. Synes efterhånden min Locked Cosmetic Purse har brug for noget aflastning, og denne kunne være et godt bud! Må lige lure efter den i London!

5 kommentarer:

MichellesModeslam sagde ...

God bedring og god tur til London. Clucthcen/pouchen er rigtig fin! :)

Vh Michelle
MichellesModeslam.blogspot.com

Balladen sagde ...

Vi må da lige krydse fingre for, at du efterlader sygdom i den danske lufthavn :)

Kira sagde ...

Forhåbentlig kommer du til London uden sygdom. :)
Og ja, pouchen er lækker. Men jeg synes også alt fra Mulberry er lækkert! :D

Malsen sagde ...

Rigtig god tur :)
Håber du får fat i den fine pouch :)

Bailey sagde ...

Tak søde piger! :)