søndag den 27. februar 2011

Home..


Som ægte blogger skulle jeg da have Starbucks i Stansted. Derudover shoppede jeg hos Mulberry (det er da bare såååå svært at gætte købet, ik?!) og prøvede Chanels Black Pearl. Den var ikke lige mig, så jeg købte faktisk slet ikke nogen Chanel lak denne gang!


London veloverstået, med en blødende bankkonto, ømme fødder og ikke mindst ømme arme :D

Lige nu prøver jeg at finde hoved og hale i billeder af både turen og mine køb. Det bliver nok først i morgen jeg får vist sagerne frem.. om lidt skal jeg nemlig sove en smule, inden årets vigtigste aften løber af stablen; Oscar Night!! Wuhuuu.. jeg sidder klar med bunkevis af snacks, cola og the. Det bliver så godt!

3 kommentarer:

2300 Happiiiness sagde ...

SAY WHAT!! Har du ingen Chanel neglelakke med hjem :P

Lækkert med et lille Mulberry køb. Jeg er helt misundelig over, at der ikke er Mulberry i "min" lufthavn.

Ms Confashion sagde ...

Wiiihooo - dejligt, du er kommet godt hjem! Glæder mig max til at se dine køb!
Og kigger Oscars med dig... håber, jeg ka' holde mig vågen bare gennem den røde løber :-)

Bailey sagde ...

Ingen Chanel-lak, men til gengæld en masse andre sager :D