mandag den 14. februar 2011

London lust


Nu er der kun 10 dage til at jeg igen indtager London. Denne gang med min mor i hånden - og med det ene formål at shoppe til vi ikke kan mere. Derfor er jeg i gang med at lave min London-liste (eller, har faktisk skrevet på den i et stykke tid..ahem..). Derfor bruger jeg disse dage på at gennemsøge diverse engelske webshops,Faldt lige over denne fine Topshop kjole, der med det samme ryger på listen. Jeg er så småt ved at 'opgradere' min kjole-garderobe. Jeg vil have klassiske, men ikke kedelige, sorte kjoler. for at finde de fineste og bedste sorte kjoler...

Lover at vende tilbage med mere London-lust de næste mange dage :D

5 kommentarer:

Kira sagde ...

Den er så fin! Elsker den dybe V-udskæring.

2300 Happiiiness sagde ...

Sikke en smuk kjole. Den vil passe perfekt til en aften med ASTI og coctails :D

Jeg er også igang med at lave en shoppeliste, det er ret sjovt. Jeg er bange for, at jeg ender med ikke at have nok plads i min kuffert :P

Bailey sagde ...

Kira: Det var også det der tiltalte mig :D

2300: Den er nemlig lige til en cocktail fest!
Jeg elsker at lave mine lister, det giver mig en god retningsline for hvad jeg skal kigge efter. Og begrænser også lidt alle de der fejlkøb man gør når man bliver revet lidt med..
Jeg synes du skal have en ekstra kuffert med :D

Lullumut sagde ...

Elsker London og kjoler - det bliver jo fantastisk med en tøsetur for jer :-) Køb lidt ekstra for mig ;-) Jeg blev så overvældet af den store Topshop, at jeg slet ikke fik købt noget. Der var jo bare så meget fedt tøj, at jeg ikke kunne vælge..

Bailey sagde ...

^Ja det bliver altså rart at få et lille break sammen med min mutti :D
Den store Topshop er også bare for vild!