mandag den 28. februar 2011

London køb // Lille Mitzy



Det første køb fra London; den lille Mitzy sag, som jeg ikke kunne lade ligge i Stansted. Den er i det lækreste bløde skind, har den perfekte størrelse og er bare lige som jeg havde forventet.
Jeg valgte at tage den sorte udgave, da jeg har alle mine andre Mulberry-sager i chocolate eller sort. Oak ville clashe en lille smule med resten.


Jeg er lige vågnet, efter at have set Oscars hele natten. Det var næsten så godt som det kunne være. Der var mange fine kjoler, skøre momenter, gode takketaler (gudskelov for at nedskrevne taler er blevet 'forbudte', og der kun var 2 der vågede hvide sedler frem) - og ikke mindst en DANSK OSCAR! Lige i det sekund da der blev sagt In a Better World, Denmark, skreg jeg op og begyndte at fælde et par tårer. Det er noget af det største!!! Stakkels Sussanne Bier der var noget så nervøs (seriøst, hvem ville ikke være det!?), men alligevel fik fremstemmet mor og far. Det var sgu lidt skægt :D

6 kommentarer:

Ms Confashion sagde ...

Hun var bare SÅ sød og fin!
Det var skønt hun vandt...
Hvad synes du om værterne og showet i år?

Kira sagde ...

Det var et helt fint show i år, synes jeg. Men værten, James Fraco, var jeg altså ikke specielt imponeret af. Var han mon dårlig, eller sådan noget? Sjældent har jeg oplevet så passiv en vært. Anne Hathaway gjorde dog sit bedste for at sætte lidt fut i det.

Gry sagde ...

Uh wow, hvad koster sådan en lille, fin sag? Og hvordan ser den ud indeni?

J'adore blog sagde ...

Hvor er den fed :-)

Bailey sagde ...

Confashion: Har skrevet en halv roman om det i det nyeste indlæg :)

Kira: Franco virkede mest af alt stoned! Haha, han var virkelig mystisk, og kunne ikke rigtig tale til kameraet..

Gry: Den kostede ca. 900kr i lufthavnen :)

J'adore: Tak :)

Bailey sagde ...

Tak Tina :)