mandag den 20. december 2010

Kampen mod vintertræt hud #2




Først skal I sgu have et kæmpe tak for alle de tips og gode råd til mit første indlæg om vintertræt hud! Overvældende!!!

Jeg er startet ud med Balladens tip om at bruge babyolie, for tanken om at det ikke vælter budgettet, kunne jeg ret godt lide (surprise!). I Matas fandt jeg en fra Natusan (35kr), der samtidig indeholder Aloe Vera ekstrakt, som da kun er en bonus.
Derudover købte jeg også en fugtgivende maske (tilbud, 39kr) fra Matas egne striber, som et supplement til de masker jeg i forvejen bruger.

I går fik ansigtet så den helt store fugt-boost! Først ansigtsmasker (i rækkefølgen jeg selv har tilføjet, så har de den bedste effekt), og som afslutning en lille bitte klat babyolie (der skal virkelig ikke meget til). Min hud er allerede super blød og frisk, så jeg håber da at have været heldig i første forsøg. Nu vil jeg forsøge mig med babyolie hver aften den næste uges tid, for at se om effekten holder ved..

Tips, tricks og gode råd mod den der vintertrætte hud er selvfølgelig stadig velkomne ;)

2 kommentarer:

Janni S. sagde ...

Hej Bailey...
Vil bare lige give dig et godt råd: Hvis du bruger din Skrubbe Maske først, også Rense Masken og Fugt Masken, så får du meget mere ud af de efterfølgende masker. :D

Bailey sagde ...

Jamen det vil jeg prøve, jeg har blot fulgt rækkefølgen som Matas selv skriver bagpå :)