søndag den 5. december 2010

Årets gaveindpakning



Sjovt, som samme dag jeg har købt ind til at pakke gaver ind - viser Sofie også sin gaveindpakning. I år har jeg valgt de stærke og anderledes farver.. Papiret har jeg fundet i Tiger til 10kr pr. rulle. Det er noget tykt og solidt papir, og samtidig kan man vende det om. Hver rulle har altså 2 farver, genialt!! Jeg snuppede kun en enkelt rulle i grøn/pink-udgaven, selvom den tyrkis/lilla-udgave altså også lokkede lidt..
Båndet fandt jeg i Søstrene Grene. Det er fint, skinnende 'silke'bånd, der var alverdens farver.. Og 5kr for en rulle med 11 meter er da noget af et kup!
Jeg er ikke alt for vild med det billige kliché-julepapir, og synes godt man må gøre lidt ud af indpakningen.. Sidste år var mine gaver i pudder/guld-papir med bast som bånd.

Gaverne er forresten ikke julegaver, så langt er jeg slet ikke! Næh, de er skam til jobbet, hvor vi har nissevenner. Det er altså lidt hyggeligt!

Ingen kommentarer: