lørdag den 11. december 2010

Friday night


Zara cardigan, H&M tanktop, H&M tubenederdel, S//Bar støvler, MbyMJ øreringe, Chanel Rose Confidentiel

..mit outfit fra i går. Jeg spiste lækker middag med en veninde, og senere stødte en fælles bekendt til. Så gik vi ellers i krig med rom/cola. Det var næsten som at være teenager igen :D
Skide hyggelig aften!

I dag skal jeg i Tivoli og se Mama Mia med min mor. Det var hendes fødselsdagsgave fra mig i år, hun er nemlig mega-fan (som de fleste andre mødre, vel..). Først skal vi dog et smut forbi strøget og lure. Ikke helt dårligt!

7 kommentarer:

Lullumut sagde ...

Så fint outfit, er helt vild med dine øreringe og lakken :-)

Lyder skønt, rigtig god fornøjelse :-)

Louise sagde ...

Wow, hvor ser du godt ud! :)

Bailey sagde ...

Tak for de søde kommentarer! :)

Unknown sagde ...

Den neglelak er simpelthen bare SÅ flot!.. Har du noget imod at fortælle prisen på den? :)

Mvh. Charlotte Bisgaard


www.cbisgaard.blogspot.com

Bailey sagde ...

Jeg er også helt vild med den! Den kostede 175kr :)

Unknown sagde ...

Puh det er lidt pebret for en neglelak.. Men har ikke set den farve andre steder.. :)

Bailey sagde ...

Det koster de desværre. Til gengæld er det også virkelig god kvalitet! Jeg køber stort set ikke billige lakker mere, fordi jeg ved at mine Chanelog Dior lakker holder langt bedre i længden. :)