lørdag den 18. december 2010

Fredag // Middag med gode venner..


Primark cardigan, random tanktop, Pieces denemleggings, S//Bar støvler


MbyMJ øreringe, Chanel Paradoxal

I går aftes mødtes jeg med et par gode venner, spiste en lækker middag og fik snakket om alt mellem himmel og jord. En helt igennem dejlig aften!

I dag har jeg en aftale med min søster og mor; vi skal købe julegaver og hygge. Håber at kunne lokke dem med på café :D

Jeg synes forresten det er lidt vildt at det allerede er juleaften på fredag! Jeg er da ikke klar til at holde jul allerede..føler kun lige at jeg har ramt den rette julestemning!

..og lige på falderebet: TAK! for alle de gode tips og tricks der er kommet til mit indlæg om vintertræt hud (keep them coming!!)! I er sgu så søde og hjælpsomme! I dag skal jeg ud og kigge, og håber at finde en redning :)

2 kommentarer:

J'adore blog sagde ...

Neglelakken er altså rigtig fin :-) Ønsker mig den selv i julegave :-)

Bailey sagde ...

Tak, jeg er også ret vild med den, fordi den har den helt rette mørke farve :)