torsdag den 3. december 2009

Yay!

Hurra for TDC! Jeg har nu fået fantastisk hurtigt internet OG alverdens tv-kanaler.. Hvor er det en helt anden verden (okay, jeg lyder jo næsten afhængig - men det er jeg jo også!)..

Endnu en bonus; Jeg har lavet aftale med en kollega (der er uddannet frisør) at hun på mandag ordner mit hår! Ih hvor jeg glæder mig! Det bliver ikke noget drastisk, og der ryger max. 4cm. Det er den perfekte timing. Så når håret at 'sætte sig' og 'falde på plads' inden juleaften / nytår / julefrokost (Hello Kollega :D) / ferie. Jeg har altid hadet mit hår de første par uger efter en klipning. Uanset hvordan det er klippet - også selvom der kun er taget spidser. Jeg er nok lidt underlig ;)

I morges fik jeg også bestilt mit GhD-glattejern. Jubii! Min mor insisterede dog på at det skulle leveres hos hende! Øv! Glæder mig simpelthen så meget til at få det!

Nu ikke mere non-fashion vrøvleri herfra.. Nu skal jeg se en masse tv på alle mine nye kanaler!! :D

Ingen kommentarer: