tirsdag den 29. december 2009

PICTURE TIME!



Disse sager er nu på vej til mig! Så skal der filme tages billeder :D
I dag har jeg været i et par forskellige butikker for at føle og prøve mig frem med hvilket spejlreflekskamera der var det helt rigtige til mig. 'Kampen' har stået mellem Canon EOS 1000D og Nikon D3000.
I den første 'rigtige' foto-biks var ekspedienten slet ikke interesseret i at sælge mig noget. Han svagede vagt på mine spørgsmål (selvom jeg kunne høre på kunden før mig at han vidste ret meget på området! klaphat!) og havde slet ikke tid til at stå ved mig, selvom der ikke var andre kunder. De havde kun Canon hjemme, så det var ikke meget jeg fik ud af det.
Smuttede så i Expert, hvor jeg vidste de havde Nikon D3000 hjemme. Det var en ung fyre der hjalp mig og som viste sig at vide rigtig meget om det. Han fortalte om gode ting ved begge kameraer og de få minusser der er. Top-betjening! Fik lov at gå rundt med kameraet og tage billeder i butikken :D
Trist at kameraet alene kostede 4000kr, for han serverede lige den betjening jeg forventer. Ikke for meget sælger, og ikke for ligeglad!

Som I nok kan se på billederne endte jeg med at bestille Nikon D3000. Der var noget ved Canon jeg ikke lige kunne sætte fingeren på. Det lyder måske mystisk, men der var lidt for meget legetøjskamera over det...

Fandt det lige HER, til 3857kr, inkl. taske og 8gb SD-kort. En besparelse på lige over 1500kr sammenlignet med den pris Expert tager!

Kan slet ikke vente til det kommer!

2 kommentarer:

Cecilia sagde ...

Ih det bliver så godt... kæft vi skal spamme med billeder alle steder :-P

Bailey sagde ...

Det skal vi i hvert fald!!! Nikon D3000-banden :D