tirsdag den 1. december 2009

3 favoritter!


H&M tørklæde, Mulberry Jody, Føtex frynsestøvler

3 af mine yndlings-ting var på i dag. Tørklædet har bare det helt rette leo-mønster! Tasken er en perfekt hverdagsstørrelse, og så elsker jeg stadig designet. Det er sjældent at jeg er vild med noget så lang tid efter købet (købt i marts 2008, i New York). Støvlerne er et fantastisk budget-køb. Jeg havde i lang tid ledt efter de rette frynsestøvler. Synes Minnetonka havde mange fine modeller, men eftersom jeg ikke var helt overbevist om frynser var lige mig, endte Føtex med at blive min redning!

***

Kollega var igen på arbejde i dag. Efter en sygedag i går, var jeg forberedt på at blive udspurgt om de fulde-beskeder der røg i hans retning i lørdags. Men virkelig-virkelig overraskende nævnte han ikke et ord! Tilgengæld var der igen sådan en underlig kemi mellem os! Underlig på den gode måde altså......
Før vi starter job, sidder vi altid og har et kort møde i vores personalerum. I dag varede det kun 5min, og jeg sad helt inderst, med en masse ledige stole i lokalet. Overfor mig sidder 2 andre kollegaer, vi sidder og smalltalker lidt. Der er så en der siger til selve kollega at han da skal sætte sig ned, og ikke stå og hænge. I stedet for at sætte sig på en af de 3 stole der står lige foran ham, kæmper han sig rundt om bordet og forbi en lang række tomme stole - for at sætte sig ved siden af mig... Stadig ikke et ord om fulde-beskeder! Gudskelov! Og så spiller jeg måske lidt kostbar disse dage. Hver gang han var i nærheden, har jeg super travlt. Blandt andet med at skraldgrine over jokes der er opstået mens han har været syg. Jeg er ond, hehe!!

Ingen kommentarer: