mandag den 21. december 2009

Julegaveræs..

Sikke et mylder!

Jeg skulle først en tur på posthuset for at returnere den defekte TDC-box og sende nogle Monki-strikke til Mathilde. Trækker et nummer, og får nr. 409 - De er kun nået til nr. 374!!! Omg! 35 foran mig!? Det opgav jeg igen med det samme! Heldigvis havde TCD-pakken forudbetalt porto, så jeg endte med at lægge den i postburet, og så smutte igen! Den ventetid gad jeg altså ikke lige!

Så videre i byen hvor jeg fik klaret et par julegaver. Nu mangler jeg kun en lille gave til min kusine på 15 og mit gudbarn på 3... men det må enten blive i aften når der er tomt i butikkerne eller i morgen. Lige nu nyder jeg stilheden igen :D

Nårh ja, og om jeg gik der med 100 poser og svedte mig gennem menneskemylderet, hvem spotter jeg så? Jo jo Hr. Kollega! Desværre var han for langt væk til at jeg kunne hilse, og der var for mange mennesker til at se hvor han gik hen.. prøvede ellers diskret at finde ham igen :D

Ingen kommentarer: