torsdag den 31. december 2009

Farvel til 2009!!




Som et par andre bloggere også har gjort, bringer jeg hermed status for 2009, hapset direkte fra Nynne!
Alder: 22… Det er jo egentlig slet ikke slemt, men jeg synes stadig det er alt for meget! 21 var meget mere mig!

Børn: 0… (men jeg benægter ikke at jeg bliver skruk hver gang jeg ser en lille bebs!).

Husdyr: 0. Det har jeg da slet ikke tid til!

Graviditets test: 0. Men ét styks fortrydelsespille… Så prøvede man også det..

Celleprøver: 0.

Mænd: 2… Eller det er måske lidt forkert. For so far har der jo faktisk kun været ham i sommers. Men egentlig synes jeg Kollega hører lidt til her. For I hører jo om ham alt for tit, men om der sker mere kan jeg ikke tyde lige nu!

Perversioner: Arh den springer vi lige over :D

Job: 1 /lidt ekstra-vikar. Og det kan godt være pengene ikke er store, men hold da op hvor er det sjovt. Ikke én dag har jeg ikke gidet på job. Måske det har noget med Kollega at gøre… Men vi har det nu sjovt og alle kan bare sammen!

Løs hud: For meget, taget alderen i betragtning!

Økonomi: Det går.. Det tog mig lidt tid at finde ud af hvordan man ’lever’ når man bor helt alene og skal sørge for det hele, men nu går det som smurt!

Komplimenter: Husker især én. Lille 8-årig dreng kommer op til mig på første arbejdsdag og siger: Årh du er lækker! Kan man blive andet end glad?

Og så er det bare generelt skønt når børn er så hudløst ærlige. De skal nok fortælle når man har en flot kjole eller neglelak på, men også når man har underlige støvler (frynsestøvlerne fra Føtex skulle de lige vænne sig til hehe..).

Frisurer: Efter Page-katastrofen sidste efterår prøver jeg at vende tilbage til mig lange hår. Det er altså bare mest mig. Har dog fået klippet spidser et par gange..

Katastrofer: Hm… Låste mig selv ude efter 1 uge i den nye lejlighed. Og så var der den sommeraften, hvor min veninde kom til at smække tagdøren, så vi stod 5 mennesker på et tag. Gudskelov for hendes hjælpsomme søster og ekstranøgler!

Forældre: 2. Dog har jeg ikke længere kontakt til min far.

Venner: Få nære. Jeg har ryddet en smule ud i vennekredsen i år, og nu står jeg tilbage med de absolut bedste!

Antal opfordringer til at være toastmaster til bryllupper: 0.. Men det skulle da nok blive en fest med mig ved mikrofonen!

40-års fødselsdagsreceptioner hos kulturministeren: 0.. det er ikke lige det jeg brænder mest for!

Internationale aktiviteter: London kommer vi vist ikke udenom. Jeg boede der i små 6 måneder. Det var en skøn oplevelse, men jeg var klar til at komme hjem. Derudover fik jeg ikke rejst i 2009. Desværre!

Internationale opkald: 0. Men adskillige sms’er til 2 af tøserne i England..

Boliger: 3.. sådan næsten da! Der var kollegieværelset i England. Så var der værelset hos min mor, hvor jeg kun nåede at være i 1½ måned. Og så fik jeg min nuværende lejlighed. Som er skøn på alle måder!

Vandskader: 0.. heldigvis da!

Brandskader: 0… igen, heldigvis!

Eneulykker: 0… (lige nu virker mit år ret kedeligt..ahem..)

Tømmermænd: Mange.. Men de har oftest været det hele værd! De 2 værste? Efter kollega-bytur i september, var jeg sikker på at døden var nær! Føj hvor var jeg dårlig! Og så efter julefrokost i slutningen af november. Igen, jeg var så dårlig, og overbevist om at det var min tur til at sige farvel..

Slankekure, spiseforstyrrelser, fedtsugninger og silikonebryster: Jeg prøver at undgå slankekure, men at holde en fornuftig livsstil! Ingen kirurgiske indgreb! (silikonebryster er vist slet ikke det jeg har brug for :D)

Kondital: Forbedret! Selvom jeg ikke får trænet nær så meget som håbet, så er det langt bedre end for 1 år siden! Nu kan jeg både løbe og cykle længere tid uden at føle at jeg skal besvime!

Fejlkøb: Jeg har returneret en del i år. Så deciderede fejlkøb kan vist tælles på en hånd!

I alt på bundlinjen: Dette år har været fantastisk! For selvom jeg stadig føler at London var lidt et nederlag, så lærte jeg så meget om mig selv. Hjemme i DK igen, fik jeg lynhurtigt job og drømmelejligheden. Jeg har ikke meget plads, men bare beliggenheden alene opvejer rigtig meget! Jeg har genfundet gode venskaber, fået ryddet ud i de venskaber der ikke gjorde mig noget god og sikke en masse dejlige oplevelser og fester vi har haft. Jeg har nydt min familie, og efter først at være stukket af til London og nu bo i en helt anden by end min mor har vi fået det fantastisk sammen. Førhen var vi gode til at gå og være småsure på hinanden hele tiden, vi var spydige og havde intet sammen. Nu taler vi i telefon som veninder, hun kommer ned til et break i min lejlighed, vi spiser sammen og har det generelt bare super sammen.


OG LIGE ET PAR HURTIGE ROSENDE ORD: Tak til alle jer læsere! Tak for alle jeres kommentarer, både med tips, ris, ros og gode råd! I er fantastiske, og jeg elsker at I er så villige til at lægge kommentarer!

(og på falderebet skal PostDK lige have en ordentlig omgang ros og kærlighed i deres retning! Jeg har fået kameraet i dag - jeg var ellers overbevist om at de ikke bragte pakker ud i dag! For det var noget af en pakke!)

Ingen kommentarer: