onsdag den 30. december 2009

Dagen før dagen..



I morgen går det løs. Der er handlet, fundet outfit og jeg er klar til hyggelig aften. Skal holde en rigtig tøse-nytårsaften med bedsteveninden og en af hendes kollegaer. BLiver så dejligt. Vi skal drikke lækre drinks og spise raclette i mange timer. Efter midnat regner vi med at tage et smut i byen, flere af vores gutter regner med at gøre det samme, så vi skal da lige hilse på!

Og så har jeg lavet en rigtig dumme-fejl da jeg bestilte mit kamera, så det er blevet forsinket. Opdagede først fejlen så sent at det blev sendt i dag, i stedet for i går. Øv hvor er det surt, og så typisk mig! Hvor er den gode karma!?

2 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Ih hvor surt med kameraet, men har du sådan et tracking nummer? For så kan du måske hente det posthuset i dag.

Bailey sagde ...

Jeg har heldigvis modtaget det i dag :) Det søde postbud var forbi og jeg havde sat en fuldmagt på min dør!!!