onsdag den 2. december 2009

Årets juleønsker...

Med kun 3 uger til jul, er det vist på tide at I får et kig på mine juleønsker. Jeg har en fast ønske-liste på pc'en. Den bliver opdateret et par gange om året, og i november bliver den tilpasset til mine behov lige det år.

I år ser den således ud:


Lille DAB-radio (gerne denne fra SONY) - Computerpude / Lap Tray - Trivial Pursuit Familieudgave - Cow Parade Alphadite, Goddess of Shopping - Klovn, den komplette box - GhD IV styler (som jo er i hus, tak mor!)

Hvert år ønsker jeg mig også en håndfuld bøger. Der kommer hele tiden nye titler jeg rigtig gerne vil læse, men med de bogpriser vi holder os herhjemme køber jeg sjældent nyere bøger!
Derudover elsker jeg boggaver. De går ikke af mode, går ikke i stykker som teknik, bliver ikke outdatet - og så pynter de jo på reolen!

'Frøken Jensens Kogebog'
'Twenties Girl' af Sophie Kinsella
'Hævnens Gudinde' af Sara Blædel
'The Time Traveler's Wife' af Audrey Hiffenegger
'Influence' af Ashley & Mary Kate Olsen

Og sådan ser det altså ud i år.. Der er dog også et par Disney-film på og nogle gavekort bliver jeg også altid glad for!

Photo: Google..

Ingen kommentarer: