fredag den 4. december 2009

Lucky me!




Jeg er lidt heldig, hvis jeg selv skal sige det! Min mor arbejder hos et større dansk tøjfirma (ikke lige min stil, men alligevel!). Og hver måned køber firmaet flere eksemplarer af samtlige modeblade, fordi tøjet jo er udlånt dertil. Så engang i mellem får jeg en kæmpe stak blade - og i går var en af de dage!
Jeg har fået Costume, Sirene, Eurowoman, Elle, IN m.fl.! Der er et par stykker tilbage fra sensommeren, men resten er de allernyeste!

Og siger man nej til gratis modeblade? Nej!
Noget af min weekend skal vist gå med at bladre lidt rundt og finde inspiration..

3 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Ej hvor lækkert! Jeg sidder og bliver en lille smule misundelig, jeg keder mig nemlig og kunne da godt lige bruge et blad :lol:

Bailey sagde ...

Ja jeg har da fået læsning til det næste lange stykke tid :D

Sophia Maria sagde ...

Nice! Blade er simpelthen så dyre, der er jo for en mindre formue på billederne. Lucky you :-)