tirsdag den 28. oktober 2008

Sne...!!!

Tænk engang. Så sidder man her, d. 28. oktober i London, og tror man stadig kan nyde efteråret. Det har regnet det meste af eftermiddagen - og da regndråberne pludselig så meget underlige ud, gik jeg over til mit vindue.
DET SNER!!!!
Den første sne er faldet, og det fortsætter. Det har nu stået på i 1½ times tid, og forhåbetlig stopper det snart. Jeg skulle forbi centrum i morgen og bytter noget tøj - men hvis det hele er ren sjap gider jeg egentlig ikke..

Lidt beviser skal der til:

3 kommentarer:

Stine sagde ...

Ad... Jeg hader sne

Miss Jeanett sagde ...

Så er du blevet addet til min blogliste søde ;)

Knus fra "Nea-pigen"

Bailey sagde ...

Jeanett; du er nu tilføjet igen. du var blevet tilføjet en gang, men da jeg skulle kigge efter dig, var du pist!