lørdag den 11. oktober 2008

Bøger / Blade

Jeg kan faktisk godt lide at læse. Jeg har altid en bog eller et blad i tasken, hvis jeg skal køre bus, tog eller andet hvor der er ventetid.
Elsker at fordybe mig i noget, hvor jeg kan lukke hele verdenen ude og bare nyde at læse...

Lige nu er jeg ikke igang med nogen bog dog, men er altid på udkig efter en ny bog. Jeg er en sucker for chick-lit, men læser også gerne krimi (tøsekrimi er det bedste!), historiske værker og alt andet der kan vække en interesse.

Blade er mit svaghedspunkt. Favoritterne er Eurowoman (imo det mest internationale blad i DK), Costume (gode til at blande dyrt og budget), Sirene (masser af billig inspiration), Elle UK (interessante artikler, lækre reportager og masser af fantastisk tøj), Illustreret Videnskab (det er en sjældenhed jeg køber det, men hvis jeg finder det hos eks. tandlægen, kommer min indre nørde-nysgerrighed frem).

Nyder du også at læse? Hvad læser du? Hvad kan du anbefale?

1 kommentar:

Ida T sagde ...

Kære Miss Bailey. Jeg er lige faldet over din blog for første gang i dag,jeg er i gang med at læse alle dine indlæg og jeg må sige at jeg er hooked! Det er en skøn blog du har og den er allerede blevet tilføjet til min bloglovin profil. Mht bøger, Jeg kan kun anbefale de mest almindelige: shopaholic, bridget jones, michael laudrups tænder, charlie hotel oscar kilo osv... Så jeg ville da være ganske interesseret i at høre hvad du kan anbefale? Kærligst Ida.