torsdag den 9. oktober 2008

Overspringshandlinger og juleønsker.

Normalt er jeg god til det med lektier. Hvis altså det siger mig noget! Lige nu sidder jeg og skal læse 30 siders The Rhetorical Patterns of Tabloid Language. Det er et super spændende område der fortæller om hvordan diverse aviser tilpasser deres sprog til deres målgruppe. Men altså det vidste jeg i forvejen. Og når forfatteren så indtil videre har brugt 3 sider på at sammenligne overskrifter fra morgenaviser og formiddagsaviser bliver det en smule ensformigt.
Så er det pludselig man begynder at lede efter juleønsker....

Selvom der stadig er over 2 måneder til jul, har jeg konsekvent en liste liggende på computeren. Jeg har altid været elendig til det med ønskelister, lige indtil jeg begyndte at lave en løbende liste. Det vil sige at hvis jeg i februar måned pludselig står og tænker 'den vil jeg gerne eje på et tidspunkt' så ryger det på listen, uanset størrelse og pris. For så har man da et udgangspunkt.


MissB's Ønsker:
Smykker:
  • Ur – Marc by Marc Jacobs, Logo face watch eller Marc by Marc Jacobs Buckle Digital Watch
  • Georg Jensen Marguerit øreringe i sølv/sort eller lyserød (pudder)/sølv
  • Perleøreringe /lys perlemor (med ægte sølvstikker)
  • Sølvøreringe med lille sten

Beauty:

  • Nilens Jord pensler (det røde mærke); Pudder, øjenskygge (mellemstørrelse), lille pudder

Bøger m.m.:

  • London My Love! af Karin Gråbæk
  • The Rolling Stone - interviews af Jann S Wenner

Gavekort:

  • H&M
  • Matas
  • Mulberry :D
  • Change
  • Penge

Andet:

  • Cow Parade: Alphadite, Goddess of Shopping
  • CFTC bluser (dem i æsker, kan købes i eks. Idé Nyt); Lange ærmer, uden knapper i rib-modellen: Koboltblå, Brun (den mørke beige), Koksgrå,
DVD:
  • Friends DVD box
  • Skønheden & Udyret
  • Løvernes Konge
  • Alladin
  • One Tree Hill – alle sæsoner
  • Gossip Girl - sæson 1

Nårhhhh må nok hellere få læst færdigt, selvom jeg nogenlunde kan forudsige hvad de resterende 25 sider handler om... SUK!!

Ingen kommentarer: