fredag den 3. oktober 2008

Frustrende...

Jeg er frustreret. Forvirret. Vred.

Ja for den skole jeg har valgt at bruge de næste 3 år på, kan åbenbart ikke finde ud af noget som helst.
De har haft så mange administrative problemer, der har forårsaget at skemaer ikke bliver vist ordentligt. Det har resulteret i at jeg er gået glip af de første timer i 2 fag. Ikke særligt smart. Skrev dog straks til lærerne da jeg opdagede. De kunne berolige mig; det er kun introduktion til faget i denne uge, og jeg er langt fra den eneste der er gået glip af de timer. Næsten alle på mit område har haft problemer.

Jeg krydser fingre og håber at de får ordnet diverse problemer og at det begynder at virke, for er sgu lidt træt af at føle mig bagud. Jeg er et kontrol menneske, der helst skal have styr på det hele. Jeg er ikke god til at loose control hvilket har skabt problemer for mig før. Jeg lærer det nok aldrig, men jeg prøver at blive bedre.

------------------------------------------

Mere fashion wise; jeg tager nok ind til centrum i morgen. Skal have skaffet et glattejern, da mit danske ikke vil virke herovre, på trods af forskellige adatorer.
Derudover kunne jeg godt bruge en lille shoppetur. Bare en lille en. En ting er at shoppe på nettet, men jeg syntes nu at det er en anden ting at gå rundt i butikkerne. Jeg elsker at snuse og lurer. Ikke altid for at købe, men også bare for at hente inspiration.
Nu må vi se. Tager afsted hvis vejret ser lovende ud..

Ingen kommentarer: