onsdag den 29. oktober 2008

Dagens køb!

Var et smut inde forbi centrum i dag, da jeg havde en bunke tøj der skulle returneres.

Kom hjem med:

H&M Pels fra Trend linien. Troede aldrig at jeg ville købe sådan en, men så hang den der. I min størrelse (eller nummeret mindre, men da den er til den store side betyder det jo ikke noget). Og så var den så fin!


H&M strik fra Organnic Cotton linien. Super lækker kvalitet. Dog er farven mere lyngfarvet, eller støvet lys lilla.

Derudover kom jeg hjem med H&M's blondeleggins fra Trend linien og nogle perlearmbånd.

Var også i Topshop, for at lurer på den Kate Moss kollektion, der kom ud i dag. Og sikke et kaos! Jeg er næsten sikker på at halvdelen af London var samlet i Topshop! Mange ting var udsolgt, og dem der var tilbage var de uheldige af slagsen..

Og se lige disse juleudstillinger. Begge er fra Debenhams:

Julemanden på sin røde Vespa // Marc Jacobs' Daisy parfume

Ingen kommentarer: