torsdag den 16. oktober 2008

Confessions of a Shopaholic

Har netop fundet traileren til den kommende Chic-flick movie, Confessions of a Shopaholic. Filmen bygger på Shopaholic serien af Sophie Kinsella, hvor man følger den unge shopaholic, Rebecca Bloomwood i hendes mange eventyr.



Jeg blev meget skuffet da jeg så traileren. I mit hovede kommer det aldrig til at fungere at Becky skulle være amerikaner - hun er og bliver den spøjse englænder type.
Alligevel vil og skal jeg se filmen. Har læst samtlige bøger alt for mange gange, og elsker dem mer' og mer' for hver gang. Ja hun har et urealistisk forhold til penge og shopping. Ja jeg river mig selv i håret hver gang jeg læser om hendes eskapader. Og ja jeg elsker stadig at åbne mine efterhånden slidte bøger, for at se frem til mange latterbrøl med Becky..

Bedøm selv; skal du se filmen? Har du læst bøgerne; hvad syntes du?

2 kommentarer:

Helene V sagde ...

Jeg har ikke læst bøgerne, men jeg tror jeg vil give filmen en chance, omend de sjældent er bedre end deres bøger. Min første tanke er dog, at mange af hendes outfits er i kategorien "What was she thinking?!". Det virker ikke skideheldigt. Var det ikke Patricia Fields der også styler i denne film?!

Bailey sagde ...

Jo mener absolut at Patricia er med på denne film. Men ja de outfits hun har på er bare for over-the-top. Og så kan jeg slet ikke se Becky i den karakter..