onsdag den 8. oktober 2008

Dagens køb!

Som jeg skrev tidligere var jeg ikke sikker på hvad dagen skulle bestå af. Havde dog hørt nogle snakke om et hyggeligt center, så afsted med undergrunden og bussen.

Og ja det var smadder hyggeligt, men så mange gode butikker var der heller ikke. De havde de obligatoriske H&M, Topshop, M&S, New Look, Boots osv. De butikker er vist et krav til et hvert center med respekt for sig selv herovre.

Kom dog hjem med lidt alligevel:

Topshop blondeleggins.
Virkelig fin blonde.

Topshop ballerina'er.
Har allerede 2 par i helt sorte, og det er uden tvivl de bedste ballerina'er jeg nogensinde har haft. Ægte læder og komfort til 220kr - Kup!!

H&M skjorte.
Endelig en skjorte der sidder til i taljen og som passer om barmen.

H&M Divided blazer.
Var lidt i tvivl, da jeg ikke kan lukke den. Men den er bare så lækker og ser mange muligheder i den. Og efter den overvældende respons i MSS bliver den.

Barry M neglelak.
Ja koral er 'so-this-summer', men jeg har en svaghed for farven.

Ingen kommentarer: