mandag den 20. oktober 2008

I love your blog....

Den søde Dolly har netop tildelt mig en blog-award. Lidt underligt, da jeg ligesom Dolly ellers aldrig vinder noget.

Eller jo jeg har faktisk vundet en FC Zulu trøje dengang det program kørte.
Men altså jeg er bare ikke den der løber med den der custommade Mulberry taske eller den der fantastiske shoppingsprre til New York.





Og så må jeg jo, som traditionen siger, sende denne award videre til 5 blogs. Et svært valg, da jeg læser med på en del, men alligevel fandt jeg nogen, som I andre også bør lure med på:

Pash For Fashion - Lækker stil!

Mode med mere - Jeg nyder virkelig at læse alt der skrives om. Fra søndagssang til de nyeste kollektioner

Se lige - En dejlig blanding af fashion og dagligdagens bekymringer.

Agurkeliv - Elsker stilen, elsker de finurlige og sjove indlæg.

Fashion by Frium - Rigtig lækker blog, med masser af inspiration.

Og det var så det :)

Ingen kommentarer: