fredag den 10. oktober 2008

Ny mobil og Ben & Jerry's

Skulle lige ud og handle, og besluttede af nu hvor jeg har været i England i en måneds tid, er det vist på tide at købe en mobil..
Det blev den billigste metode, Samsung SGH E250. Den kan ringe, skrive og tage billeder. Andet har jeg ikke brug for - jeg har min iPod og min laptop til alt det andet. Samtidig købte jeg så også et slags abonnement (her hedder det pay-as-you-go, svarer lidt til taletidskort) hvor jeg kan ringe hjem til venner og familie for ca. 4pence pr. minut. Det svarer ca. til 38 øre i minuttet. Dejligt!!!

Derudover faldt jeg over et tilbud jeg ikke kunne modstå. B&J's til 2 pund /bøtten!!!! Haps haps haps, 3 bøtter med hjem :D Fossil Fuel, Half Baked & Baked Alaska. Snuppede også lige det nye Elle UK med hjem - så skal der hygges..

God weekend til alle..

Ingen kommentarer: