søndag den 5. oktober 2008

Søndagstilstand...

Jeg er træt, smadret, uden energi og ganske doven! Lige over for min bygning er vores Student Union café - den har haft en tyverialarm kørende hele natten. Det resulterede i at jeg på ingen måde var træt. Jeg bloggede, debatterede og fik updateret lidt forskellige nyheder. Men da klokken blev 3.40 i nat/morges (?) og jeg havde lagt mig i sengen, kunne jeg ikke andet end at vende og dreje mig i en evighed. Jeg faldt da i søvn. Sådan ca. klokken alt for sent/alt for tidligt (?).
Havde dog sat vækkeuret, så jeg kunne komme op, for der er lektier der venter på mig, og skulle gerne kunne sove i aften..
Da vækkeuret ringede, slog jeg dynen til side og for op til vinduet. Oh Yeah, alarmen lyder stadig...... Og den stopper nok ikke før personalet møder ind i morgen tidlig. Suk suk og mere suk...

Ingen kommentarer: