onsdag den 6. juli 2011

Zara gear


Taske, ballerinaer, chinos - alt fra Zara

Det var først da jeg var taget på arbejde at jeg indså at jeg var en omvandrende Zara reklamesøjle i dag :D Godt nok har jeg bare en random H&M tee på hertil, men alligevel 3 x Zara. De kan sgu et eller andet i det spanske!

Endnu en herlig sommerdag, hvor mine fødder igen er hævet af varmen. Det er jo bare great.. Gode råd modtages gerne! Jeg elsker varmen og kan snildt klare at være i solen i lang tid. Eneste anke er at mine fødder hæver. Ikke mine fingre eller ben, næh kun fødderne. Ser sgu dumt ud! Men så er det rart at have tilpas udvidede ballerinaer der ikke strammer!

5 kommentarer:

Pixels og Poesi sagde ...

åh den taske der er altså for lækker!

Anonym sagde ...

Drik rigelig med vand :o) Kroppen tror den er i "tørke" og holder derfor på vandet i fx. fødder.

Og ellers bare op med fødderne ved hver en lejlighed!

-Dorte

Bailey sagde ...

Betina: Tak søde, den er også blandt mine yndlings!

Dorte: Årh, men det gør jeg jo allerede. Drikker min. 1,5L vand om dagen + andet. Men tak alligevel :)

Senette sagde ...

Hvis du nogensinde vil af med den taske, så bliver du nødt til at kontakte mig - er så vild med den! :D

Bailey sagde ...

Hehe, det skal jeg huske :) Tak!