torsdag den 7. juli 2011

Sommerferie


Solnedgang over Balaton søen, 2008

Årets sommerferie går til Ungarn - nærmere betegnet en lille by ved Balaton søen. Jeg kører derned med familien, men flyver så hjem 6 dage efter. Skal nok blive godt med et lille break!
Jeg var der sidst for 3 år siden, et absolut hyggeligt sted.

Ingen tvivl om at London var i mine overvejelser, derudover drømmer jeg om Paris, Barcelona og New York. Men alle de steder er bare ikke steder man besøger i juli. Lesson learned!
Næh, så hellere et smut med familien, hvor afslapning er højeste prioritet (krydret med lidt shopping, selvfølgelig!)..

Skal I også på ferie, og hvorhen? Jeg elsker at høre om ferieplaner :)

7 kommentarer:

Frida sagde ...

Jeg har desværre ikke økonomi til sommerferie i år. I stedet venter min søster og jeg til uge 42 (hvor vi har nået at spare op!) og tager en tur til london :)

Lige nu er det min lys for enden af tunnelen i en sommerferie fyldt med arbejde og venner, der ikke er i nærheden fordi de også enten arbejder eller er på ferie ;)

Go tur - og nyd Ungarn !

Frida

Lika sagde ...

Jeg skal skrive speciale, så det er bestemt ikke sjovt og nada ferie. Men men men, så tager jeg revanche til december, hvor jeg nupper en længere tur til Australien.

J'adore blog sagde ...

Har aldrig været der, men god ferie :-)

Bailey sagde ...

Frida: Det er bestemt heller ikke dårligt med udsigt til London-tur. Det gad jeg godt ;)

Lika: Uh, det er da bestemt en god gulerod at have for at få skrevet en masse! Så må du have god skrive-lyst :)

J'adore: Der er hyggeligt. Sådan lidt uspoleret, fordi det endnu ikke er det typiske rejsemål for danskere. Derudover er der mega varmt og dejligt billigt at leve :D

Lika sagde ...

Jo, tak. Og god ferie til dig :)

Litzy sagde ...

Uuuh Ungarn... den må jeg lige huske. Har aldrig rigtig tænkt over at det er et sted man også kan tage hen :P

Jeg har ingen sommerferie i år. Til gengæld var jeg jo i foråret et smut til Egypten og til efteråret står den både på Polen og Las Vegas. Så min lyst skal jeg nok få styret :)

Bailey sagde ...

Litzy: Ungarn er slet ikke det typiske rejsemål, og jeg elsker det! Vejret er fantastisk, der er smukt, billigt og venlige mennesker.
Kan også anbefale Kroatien, som er et af de smukkeste steder jeg har været.

Egypten, Polen og Las Vegas er bestemt heller ikke værst. Med de 2 gulerødder i sigte, går det nok at undvære en sommerferie ;)