fredag den 29. juli 2011

Hallo Hallo


Zagreb, Kroatien

Jeg er hjemvendt efter en god uges ferie. Det var ikke meget sol og varme vi fik, bortset fra en enkelt dage med skyfri himmel og 30grader. Resten af tiden var det præcist lige så efterårsagtigt vejr som Danmark og resten af Europa vist har lidt under. Herligt!

Pga. det kedelige vejr (og på mit ønkse) tog vi en dag til Zagreb i Kroatien, hvor der bla. ligger en Sephora og et par Zaraer. Hvor jeg selvfølgelig fik købt lidt godter :D Udover lige de butikker, var der dog ikke noget specielt over den hovedstad. Nok den mindst hyggeligt storby jeg har været i!

Jeg har masser af billeder, køb og ikke mindst min stak af bøger jeg skal have vist frem. Dette må dog vente, for i aften skal jeg ud med et par veninder, i morgen skal jeg til globryllup + grillfest om aftenen - og endelig søndag kan jeg nyde en hel fridag, inden jobbet kalder igen (suk!).

Håber I alle har det godt :)

3 kommentarer:

Lika sagde ...

Jeg er ramt af kæmpe sløvhed - det er nok vejret og hele feriestemningen herude på min specialeplads. Glæder mig meget til at se dine køb og boganbefalninger :)

J'adore blog sagde ...

Hvor ser det lækkert ud :-)

Bailey sagde ...

Lika: Jeg sender masser af skrive-karma i din retning :)

J'adore: Tak :)