søndag den 3. juli 2011

Mig & Maxi


H&M Maxi, 129 // H&M Cardigan, 129kr

Okay, nu er det så at jeg rigtig gerne vil have alle slags inputs, gode som dårlige! Mig & Maxi - funker det? Forleden da jeg var i H&M, og købte nederdel og cardigans, fandt jeg denne ret så basis maxikjole. Jeg har ikke før vildet mig ud i at prøve en sådan. Men jeg blev fristet, og havde flere gange luret på webshoppen efter lige den... nu hænger den så herhjemme. Den er stadig i overvejelsesfasen, for jeg har stirret mig lidt blind på om den overhoved går an. Eller om jeg egentlig er forblændet af hvor behagelig den er...

19 kommentarer:

Lika sagde ...

Det går sagtens an, men jeg synes du skal finde en lidt længere cardigan til. Men det er selvf smag og behag.

Sandra sagde ...

Det synes jeg sagtens du kan! :) Du ser faktisk rigtig fin ud!
For at markere taljen har cardiganen en fin længde til kjolen!

Men uanset hvad så synes jeg du skal beholde den, hvis du synes den er behagelig! :) Jeg har også et par stykker, så jeg knus-elsker at have på, selvom jeg er en str. 42-44 og ikke så høj... ;-)

Anonym sagde ...

Jeg synes den klæder dig rigtig godt!
//Bianca

rijaH sagde ...

Den er rigtig fin til dig :D

Maria Bach sagde ...

Det funker rigtig godt! Du kan sagtens bære 'maxi-kjole-trenden' ! :)


// Maria Bach
Mariiahbach.blogspot.com

CamillaCPH sagde ...

Det ser super ud. Keeper! :)

Mia sagde ...

Maxi'en ser super fin ud til dig. Det er en keeper synes jeg

Cecilia sagde ...

Det synes jeg sagtens du kan :D

Jeg har samme kjole.. Det var faktisk den jeg havde på til bryllup for et par uger siden ;) Den er nemlig bare yderst comfy..

Bailey sagde ...

Wow, tusind tak for alle kommentarerne!

Jeg må nok hellere bare springe ud i det :)

Anonym sagde ...

nej, du er tyk og ulækker, uanset hvad du tager på!

Sandra sagde ...

Nej, hvor er du da bare LATTERLIG, anonym!! Flot at svine andre til uden at turde stå ved det med sit navn! FØJ!!!

Bailey sagde ...

Anonym: Ih tak for den fine kommentar, Gellan/Vanja - er ret overbevist om at det er dig igen :) Du har åbenbart ikke fået dig et liv...tsk tsk!

Fru HT: Tak søde :)

Julie - 99dresses.dk sagde ...

Jeg synes det funker rigtig godt til. Synes bestemt ikke at cardiganen skal være længere, så hellere kortere :-)

Har også været på jagt efter en sort maxi jersey kjole, har kun kigget i H&M, men alle jeg har fundet har man kunne se min sorte bh og barm direkte igennem, det er desværre ikke lykkedes mig at finde en der ikke er gennemsigtig :-( Kan den her købes i online shoppen?

Sandra sagde ...

Julie: Jeg har en fra HM, som ikke er gennemsigtig. Det er den til 80,- som har en snor i livet. Ved faktisk ikke om den er på online-shoppen...

Bailey: Det var så lidt, søde! Bliver sgu så harm, når folk er sådan...

Bailey sagde ...

Julie: Den er faktisk navy-blå, da jeg heller ikke kunne finde en sort. Jeg kan desværre ikke finde den på webshoppen, men den har været i alle de H&M'er jeg har været i det sidste stykke tid. Den hænger som regel blandt basisvarerne.
Og tak for den pæne ord :)

Fru HT: Den du har overvejede jeg også, men jeg er ikke så god til at det kun er smalle stropper på skulderen. Fin er den ellers - og billig!

Christina Pedersen sagde ...

Nu er jeg ærlig, jeg synes ikke det klæder dig. De får din krop til at se større ud. Måske bare fordi den er ensfarvet. Et No-Go herfra desværre..

Bailey sagde ...

Tak for din kommentar :) Jeg har også haft min tvivl, ved ikke om det er fordi der er så meget stof ud i et, og at jeg derfor føler mig større end jeg er... Kan afsløre at den stadig er i overvejelsesfasen!

maria sagde ...

som en pige der svinger i størrelserne mellem 40-44, må jeg ærligt sige at jeg synes du er langt smukkere i outfits der markerer dine flotteste former. du har pæne slanke ben og de skal ikke gemmes i en maxi kjole.. ligeledes med talje etc. Du ved hvad jeg mener...og du ved godt du ikke ville få brugt den nok. Drømmer selv om en maxi kjole og nicole richie lækkert boheme look.. men til piger med former er det næsten altid bare et langt stykke stof som ikke former kroppen.

håber du sætter pris på min ærlighed. Jeg følger din blg og synes du er en smuk pige som forstår at klæde sig efter sin kropstype... don't maximize... minimize :P

Bailey sagde ...

Tusind tak for din kommentar, jeg er rigtig glad for alle tilbagemeldinger. Ellers havde jeg bestemt ikke lagt det ud som et tvivlsspørgsmål.

Jeg forstår 100% hvad du mener, og det er præcis de områder jeg føler bliver en smule glemt når jeg trisser rundt i den..