søndag den 31. juli 2011

Lørdag



Saint Tropez kjole, H&M denimleggings, Topshop blazer, Zara ballerinaer, Mulberry Mitzy

Puh, synes godt nok jeg er halvskidt i dag. I fredags var jeg ude, og igen i går. I går startede vi med globryllup hos nogle venner, og så holdt vi vores egen fest om aftenen. En dejlig aften hvor vi sad ude i den lune sommervarme til midt om natten.

I dag forsøger jeg at lave så lidt som muligt. Det er sidste dag inden jeg skal tilbage på arbejde, og jeg synes min ferie er gået aaaalt for stærkt! Men sådan er det jo altid :)

4 kommentarer:

J'adore blog sagde ...

Hvor ser du fin ud :-)

Bailey sagde ...

Tak :)

Michelle sagde ...

Synes bestemt også min ferie er gået aaaaalt for hurtigt! Men ja, sådan er det jo altid ;)
Du ser rigtig fin ud! - og virkelig søde sommerfugle :)

Bailey sagde ...

Sådan er det bare altid med ferier, desværre! :D
Og mange tak..