fredag den 1. juli 2011

Lidt nyt sommertøj


Cardigan, 130kr // Nederdel, 70kr

Jeg var et smut i H&M i går, havde sådan lyst til noget nyt :D Jeg finder efterhånden sjældent noget derinde jeg gider have, men var vist heldig for slæbte en stor bunke med i prøverummet.
Med hjem kom blandt andet nederdelen og cardiganen (der er helt mørkeblå), som jeg synes så så fine ud sammen.

Pæne ben har jeg desværre ikke, men jeg har efterhånden lært at leve med dem. Selvom det kræver mod at gå ud med bare ben, og det sker derfor ret sjældent. Og kun på de rigtig varme dage..

Der kom også et par andre sager med hjem, men har endnu ikke besluttet om de er keepers, så venter lige med at uploade billeder. Med mindre, jeg lige har brug for lidt friske inputs :)

4 kommentarer:

2300 Happiiiness sagde ...

Lækker nederdel :D

Hvorfor mon jeg ikke så den i HM i går. Jeg har ligesom dig nået et punkt hvor jeg ikke rigtig kan finde noget i HM, det er sådan lidt en ambivalent følelse, hehe.

Cecilia sagde ...

Nederdelen er super fin!

Bailey sagde ...

2300: Hm, det ved jeg ikke.. den hang sammen med basissagerne. Der var kun denne og en str. xs, måske de har haft dem længe?
Det er lidt trist ikke at kunne finde noget. Andet end en masse basisstuff. Men der må vel også være en grænse ;)

C: Tak :)

Stina sagde ...

Jeg finder heller aldrig tøj i H&M mere, godt klaret! Jeg er ret vild med nederdelen! Jeg køber næsten kun nyt modetøj online nu.