torsdag den 7. juli 2011

Isklar - Danmarks Skønneste Sunde Blogger


For et par uger siden blev jeg kontaktet af Kirstine, der på vegne af Isklar, ville have mig med i en konkurrence. Isklar er flaskevand man kan købe. Ikke så meget fuzz. :)
Isklar vil denne sommer finde frem til Danmarks Skønneste Sunde Blogger. Bag dette ligger at sundhed ikke kun har noget med tøjstørrelse og antallet af gulerødder at gøre. Det handler om livsindstilling, energi og udstråling.

Jeg har ellers normalt takket nej til blog-konkurrencer og samarbejder. Men efter at have tænkt over dette i en uges tid kom jeg frem til at det kunne jeg godt stå inde for. Ikke så meget fordi det lige er vand, men fordi konkurrencens kerne er - ja, sund.

Det kommer til at forløbe sådan at jeg bare laver helt almindelig indlæg her på bloggen. De kommer til at handle om hvad jeg gør for at bevare min livsglæde og hvad der holder mig 'sund' i løbet af sommeren; præcis som jeg ellers også gør.
Det eneste der bliver ændret er at de par indlæg jeg laver til den konkurrence også bliver lagt på Isklar Danmarks Facebook-side. Her ville det så være helt fantastisk dejligt hvis I gad 'like' de indlæg jeg uploader hertil. Den blogger med flest likes vinder nemlig et spa-ophold. Og det ville da ikke være skidt ;)

Jeg kommer til at gøre opmærksom på hver gang det er et Isklar-indlæg, således at I bare kan springe over hvis I ikke gider læse det. Men altså, det kommer til at handle om mit liv..ikke fordi det er crazy spændende, men så ved I da det.

Jeg håber I vil følge med, og jeg lover et par Isklar Giveaways de næste par uger.

3 kommentarer:

Sandra sagde ...

Det lyder da vildt spændende! :)
Og jeg skal nok like dine indlæg, så du kan vinde et spaophold! :)

Bailey sagde ...

Tak allersødeste HT :)

nonoriginalredhead sagde ...

Lykke til dame :D