onsdag den 4. november 2009

Så lykkedes det endelig!

Jeg måtte jo indse i dag at jeg SKAL have en hue! Især efter at være cyklet hjem i det vejr! Hold da helt op. Sne og slud og alt for meget modvind! Jeg lignede en druknet mus da jeg endelig nåede frem til veninden!

Derfor måtte jeg også lige i H&M og se hvad de havde. Jeg har kigget så mange gange før, men denne gang faldt jeg for denne fine sag. Jeg er slet ikke hue-menneske, men synes egentlig at den er ganske ok til mig. I hvert fald til når jeg skal cykle - og stå på legepladsen på jobbet.


H&M, 70kr. Findes også i grå og sort

***

Og sikke en dag! den bedste arbejdsdag længe! Åbnede med ham den søde. Så vi havde næsten 2 timer for os selv, hvor vi igen fik grinet og snakket om alverdens ting. Og så er han vist imponeret over min fodbold-viden. Jeg vidste det nok skulle betale sig en dag! I løbet af eftermiddagen var vi udenfor i det kolde kolde vejr. Jeg stod for mig selv, hoppede og prøvede at få varmen. Der var maaange andre ude, som han kunne gå over til. Men nej. Han gik direkte over til mig, smed en af sine små-flirtende og drillende jokes, og så kørte snakken igen.. Ih!
Senere på dagen var jeg inde på min stue, han hører til i den helt anden ende af huset. Og havde masser at lave. Men i stedet kom han ind til mig, satte sig ned og snakkede/tegnede. Ihhh.. Så kom hans'leder' og jokede med at man da altid kunne finde ham hos mig... Tja.. Det er da ikke min skyld :D
Det kan godt være jeg bare lægger mærke til ALT lige nu, men når børnene lige frem begynder at spørge til os, hele tiden ved jeg sgu ikke. I dag fik jeg spørgsmålet om jeg havde leget "den 7. himmel" med ham.. What!? Og den kørte de så længe på!!
Ikke mindst ligger jeg mærke til at han kommenterer stort set alt jeg laver på Facebook.. Det er sgu da mystisk! Tag dig nu sammen!!


Aftenen er brugt i godt selskab, med et par veninder. Fine blå drinks, spil - og den perfekte afslutning - Twilight! Fantastisk!

4 kommentarer:

Simone sagde ...

Bare ud af fra det du skriver, tror jeg vist ikke der er nogen tvivl om, at han godt kan lide dig! No doubt about that! Han lyder super sød, så nu skal han da vist bare til at tage sig sammen, som du siger;)
Glæder mig til at høre mere om det, så husk at skriv, hvis der sker noget! :)
BTW. super fin hat! Den klæder dig!

Bailey sagde ...

Ja nu kan han da godt lige tage sig sammen!!! :D Holder jer selvfølgelig opdaterede!

Og tak, søde! Er også glad for endelig at have fundet en der ikke helt får mig til at ligne en idiot :D

Anonym sagde ...

fandt du ud af hvad det var med din nabo?

Bailey sagde ...

Nej desværre ikke endnu.. Årsagen er uvis :(