tirsdag den 24. november 2009

Outfit.... i biffen...


VM cardigan, Vila tee, Vila denimleggings, Jimmy Choo for H&M tørklæde, Primark sko, Chanel Ballerina på neglene, Pieces sløjfeøreringe

Jeg er noget nær forelsket i det tørklæde! Hvor er det bare helt perfekt!!
Neglelakken er måske ikke så tydelig, men det var egentlig derfor jeg ville vise den. Hvis du søger en neglelak der skal være næsten gennemsigtig men med et 'naturligt' skær, er denne perfekt! Med et enkelt lag af denne får jeg fornemmelsen af at mine negle er super velplejede, uden egentlig at være det!

Jeg har lige været i biffen med 15-årig kusine og se New Moon. Igen, ja! Men der er altså noget ved den serie der har fanget mig. Og anden film er bestemt ikke en skuffelse! Det var lidt en anden oplevelse, her nogle dage efter premieren. Der var ikke lige så meget suk og skrig, fordi de fanatiske højst sandsynligt allerede har set den.. Hvilket egentlig passede mig fint! Så har man da set den med begge slags publikum...

6 kommentarer:

Signe sagde ...

Jeg er også allerede helt vildt glad for mit tørklæde Natassia. Har haft det på hver dag siden jeg modtog det!!
- og så til 349kr! Fantastisk! :)

Bailey sagde ...

Jeg er virkelig også overrasket over det! Et sikkert hit til den pris!

Anna sagde ...

Hvor er det et fint sæt :) og så er leoparden jo lækker..

Bailey sagde ...

Tak, Anna! :)

Lise sagde ...

åh den neglelak er vel nok fin!

Bailey sagde ...

Jeg er også ret vild med den, på trods af at det bare er en gennemsigtig med lyserødt glans..