mandag den 16. november 2009

In Love!

Hermed allerførste indlæg fra min nye lille fine PC!

I dag fik jeg nok af den gamle Acer. Den har haft et godt liv. Den har været med på mange rejser de seneste næsten 3 år! Men den var en gammel sag og kunne ikke længere følge med.. Det sidste stykke tid har jeg kigget efter en lækker netbook. Altså en af de helt små. Først faldt kærligheden på Samsung. Både pga. det lækre design, men også grundet de utallige fantastiske anmeldelser.

Valget endte på denne toplækre N140:



Jeg kan slet ikke vente til at jeg har tiden til at få ført al musik og alle mine billeder over på det lille nips! Btw. det bedste? Den vejer ca. 1200gr og har batterilevetid på op til 11 timer! Det er jo crazy!

Photo: Google

2 kommentarer:

Alberthe sagde ...

Er det ikke en Notebook? (;

Bailey sagde ...

Netbook / Notebook :) Den er kun 10"..