søndag den 29. november 2009

Julefrokost


Only kjole, VM cardigan, H&m blonde-tights, Primark flats, Pieces øreringe

Aldrig igen! Mere er der vist ikke at sige til den julefrokost! Puh hvor har jeg det skidt lige nu!!
Var slet ikke sent hjemme, men det var en ret vild aften alligevel. Men lige den vennegruppe er også 'kendt' for de vilde julefrokoster/påskefrokoster. Og det lever i går vist op til!
Senere står den helt sikkert på

Nåh ja, og jeg fik da også henkastet skrevet til kollega! For filan, det var altså ikke meningen. Sætningerne hænger ikke sammen, en del af ordene er ikke skrevet færdige og jeg har ikke fået trykket videre i muligheder af ord... Jeg kan slet ikke overskue at se ham i øjnene i morgen! Men altså han svarede, på trods af at det var omkring kl. 3 i nat.. og skrev da lidt frem og tilbage om virkelig ingenting!

Kjolen jeg havde på, var købet fra i går. Farven er som det lille full-figure billede. Købte den også i sort, da den har lige det snit jeg har ledt efter! Kan lige vise den lidt bedre senere! Nu skal jeg vist snart ud og finde noget mad. Og cola. Når jeg har så slemme tømmemænd, er det altså kun rigtig cola der fungerer. Det sker sjældent, men i dag er det tiltrængt!

Ingen kommentarer: