lørdag den 28. november 2009

Lige nu....


VM blazer, Vila tee, Vila denimleggings, Topshop ballerina'er, JC for H&M tørklæde

Er lige kommet hjem fra byen, skulle finde noget tøj at have på til julefrokost i aften. Og eftersom jeg har valgt at sende alle kjolerne retur til H&M, synes jeg godt jeg kunne være bekendt at finde noget nyt.. Og dét gjorde jeg.. det flasher jeg enten senere eller i morgen..
Var også lige forbi H&M for at købe strik til Tina. Bonus ved at bo i Hillerød; vi har som regel tingene i laaaang tid. De ting der er efterspurgte i de større byer/på nettet er her i evigheder. Jeg spottede sågar det meget populære leo-tørklæde/sarong.

Skulle også lige købe lys til min adventskrans. Hvis jeg selv skal sige det, syne jeg den er blevet rigtig fin. Den er ikke over-julet og kliché som jeg synes adventskranse hurtigt kan blive. Jeg har holdt den i sort og sølv, og helt basic.

Nu skal der pakkes gaver ind til pakkeleg i aften, og derefter må jeg vist komme igang med at dulle op! Selvom her nu er rart på sofaen! :D

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Eeeeej Bailey, er det det store leotørklæde du tit har haft på på dine billeder her på bloggen?

Ih det ville jeg så gerne ha' fingrene i, kunne du måske lokkes til at snuppe et til mig, hvis du kommer forbi igen en dag og det er der?

Jeg skal nok betale for alt, både porto kuvert osv. MÅ bare eje det:)

Fed blog forresten, du er meget inspirerende:)

Mange hilsner Julie

Bailey sagde ...

Julie: Selvfølgelig :) Jeg tror de har åben i morgen, så kan jeg lige se om det stadig er der. Der var kun ét tilbage..
Og tak for de søde ord :)

Tina: Det var da så lidt! Hurra for at min H&M får de lækre ting, men ikke kan få dem solgt :D

Anonym sagde ...

Det ville bare være super sødt af dig hvis du gider, jeg bor nemlig i København, så det er ik lige i nærheden:( Og har set du har brugt det så meget, og det ser super fint ud:)

Men selvfølgelig kun hvis du har tid osv. ik? Hvis du får fat på det, så overfører jeg penge lige med det samme;) Holder ekstra øje med bloggen de næste par dage;)

Tusind tak fordi du gider hjælpe!

Hilsen Julie

Bailey sagde ...

Det er bare et rigtig lækkert tørklæde!
Har du en mail jeg kan skrive til? Skal nok slette indlægget så snart jeg har set adressen :)

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.