fredag den 13. november 2009

Årh suk altså!





Kristen Stewart & Robert Pattinson i Harper's Bazaar, Dec. 2009

Om præcis én uge sidder jeg klar i biografen. Endelig bliver den store spændingen forløst! Og efter at have set disse billeder kan tiden ikke gå hurtigt nok. Ih hvor jeg glæder mig! Robert Pattinson i hvid skjorte og på en motorcykel...jo tak! Og så ser Kristen Stewart da ganske smuk ud i den A. Wang kjole, med det store hår og dramatiske øjne.. Smukt billede!

Hvis du også er liiidt glad for Twilight, så kan jeg anbefale også at læse artiklen fra Harper's Bazaar!

Photo: Harper's Bazaar

4 kommentarer:

Milla sagde ...

Åh, 18:45 næste fredag sidder jeg også klar i biffen! Shit jeg glæder mig!! :D

Bailey sagde ...

Tina: Ja hun er virkelig smukt stylet her! For den frisure hun fik sig tidligere i år var da helt forfærdelig!

Milla: Glæder mig også så meget!!

Helle sagde ...

Synes nu at de begge er flottere i filmen.. der er vidst også lidt mere lidenskab, end hvad man kan se i billederne .. hihi.. du har lavet dig en fin blog her. :) Tjek min blog ud kloeverspace.blogspot.com

Kærligst Helle

Bailey sagde ...

Altså Robert er jo imo altid en snack! Kristen er derimod sådan lidt so so..
Og tak!