søndag den 10. maj 2009

Søger: Parka/regnjakke!

Jeg er på udkig efter en regnjakke i parka-snit. Eftersom jeg arbejder i en SFO er der dage man er tvunget til at være ude, på trods af halvdårligt vejr. Og hvorfor stå i en kedelig Føtex-regnjakke, når man lige så godt kan se lidt fashionwise ud med en parka!?

Indtil videre har jeg fundet disse, der ser nogenlunde ud - både i pris (max. 400kr) og design (gerne formgivende, taljeret):



Topshop Pac-a-Parka, £25

De er begge á konceptet at kunne pakke sin parka ned i en pose. Ret genialt!! Dog ville jeg nok ønske at der var noget mere tyngde i, så man ikke behøver at have en ekstra trøje under på de kolde dage.

Har du set en parka, der kunne leve op til mine krav? Vil virkelig gerne af med det rædsel af Føtex-regnjakke jeg bruger nu!

2 kommentarer:

Ditte sagde ...

Jeg håber det er okay jeg lige spørger - hvad er du ansat som i den der SFO og kræver det en speciel uddannelse for at være det? For ellers kunne det da godt være et potentielt sabbat-år job :)

Bailey sagde ...

Det er helt i orden :)
Jeg er der som pædagogmedhjælper, og det kræver intet andet end godt humør og et til tidere barnligt sind.
Jeg har erfaring fra en børnehave, men arbejder bla. sammen med 4 andre unge der alle er igang med deres sabatår. I mine øjne er det et perfekt sabatår-job!