søndag den 3. maj 2009

Outfits / First day at my new job & Housewarming

Jeg har virkelig dårlig samvittighed for tiden! Tiden er så knap at jeg glemmer alt om bloggen! Derfor er der mangel på indlæg, og meget lidt inspiration at hente! Undskyld...

Nårh men havde første arbejdsdag i fredags. Rigtig hyggeligt, skønne børn og søde kollegaer:

Only skjortekjole, H&M leggings, H&M peep/flats & East West

Om aftenen skulle jeg så holde Housewarming, bare lige for de nærmeste.. Vi startede 3 stykker med lidt mad og lidt asti - det endte med at et par veninder kom forbi, min nabo+hans gæster kom ind til mig - og så gik det ellers løs. Fy føj altså! Kan ikke huske hvornår jeg sidst har været så fuld eller haft så mange tømmermænd.. Vi røg videre i byen, og festede virkelig igennem!

VM kjole, Zara cardigan, H&M leggings & H&M peep/flats

Håber I har haft en bare halvt så fantastisk 1.maj som mig!

Ingen kommentarer: