søndag den 10. maj 2009

Mors dag!

Så har jeg netop bestilt en fin buket blomster til min mor. Den burde blive leveret i løbet af eftermiddagen. Jeg gik med andre idéer om gaver, men min mor er bare typen der ikke er god til gaver. Det ser hun ingen logik i - hellere blomster hun kan nyde i et par uger. Sådan noget husker hun..

Sådan en fin buket er på vej til min mor..


Har du givet din mor blomster/en gave? Og i så fald hvad?

Eller er du ligesom mig, lidt for sent ude - så kan du stadig via Interflora's hp bestille og få leveret i dag!

2 kommentarer:

Linda sagde ...

Ja, det har jeg. Jeg kørte op til hende (og min far) i går og gav en en buket blomster. Og så har hun fået en hilsen i dag :)

Bailey sagde ...

Hvor dejligt!

Min mor har lige ringet og fortalt at den lige er ankommet. Så fin så fin! Og så har hun taget billede af den, og vil lægge på FB hehe..